prensssannesiii Kizlar 37+1 im gece saat 3 den beri bebek sağ tarafta toplandı yerinden kipirdamiyo halen aynı yerde olduğu gibi duruyo bu durum normal mi sizce
Ozge-Akcakaya prensssannesiii normal canım bendede öyleydi gecen hafta. Sürekli sağ tarafımda oluyo genellikle. Ama sen yinede dakka tut kaç dakkada bi kasılma oluyor.
Minisannesi2904 prensssannesiii normal canım yeride daraldı artık karnında istediği gibi dönemiyo poposu falan denk geldimi öyle oluyomuş sanırım doktor demişti ben 35 haftalığım şu an mesela 32 haftadan beri benimki hep öyle sağ tarafı öyle bi ittiriyoki çıkıcakmış gibi 😅
Haticeyuce31 prensssannesiii o norml canm onun yanında kasilma olan bölgede aşırı aci veya agri olursa duramicak kadar o zaman tedirgin olmalısın arada hafif anlık gelip geçen sanci vs. Olur ama kasılma olan yerde xok agri aci hareketini kısıtlama gibi bir durum olursa doktoruna iletirsin
Tugce_24 prensssannesiii bende 36 haftadayım benimde arada oluyor sonra geçiyor doktora sordum normal dedi takip edin düzelmezse doktorunuza danışın 😊
Yldz3 Bende de sürekli olan bir şey karnım sertleşir düzelir bebek toplanır kasılma oluyor o haftana göre normal olması artık
prensssannesiii Yldz3 ama hiç pozisyon degistirmiyo mu bebeğiniz saatlerdir aynı duş aldım ettim ama olduğu yerde duruyo kaç saattir aynı taş gibi
prensssannesiii Minisannesi2904 bnmkide harekette yok olduğu yerde duruyo geceden beri aynı . Taş gibi oldu yattım dinlendim duş aldım ama tık yok normalde toplanmanin geçmesi lazımdı aynı yerde saatlerdir o yüzden korktum
Yldz3 prensssannesiii düzeliyor benim ki 1 saat kadar kalmıştır en fazla su ve magnezyum ihtiyaçlarını da karşılıyorsan doktora görün
prensssannesiii Rukiye36 devlete gittiğim için malesef doktoru arayamiyorum. 🤦 Ebeye sorsam olur herhalde 🤦
nurkal prensssannesiii inanır mısınız sabaha kadar aynı şekildeydim göğüsümün alt kısmında poposuymuş orayı ittiriyor kasıyor ve uzun süre öyle kalıyor. şu an yeni yeni hareketlerini değiştirmeye başladı içim rahatladı inşallah sizinki de hareket değiştirir kasılmaz da sizde rahatlarsınız
Gzdnrkls05 prensssannesiii tatlı birşeyler ye benim bebeğimde çok sık toplanir ama dakikalik sürüyor hic saat sürmedi bence sağlık ocağıda olsa gidin herkesin belirtileri ayni olabilir ama önlem almak en iyisi umarim hareket eder düzelir 🤲🤗
prensssannesiii Gzdnrkls05 gittim geldim şimdi canım kalp atışında bı sıkıntı yok şükürler olsun sancım var yavaştan ishal olmaya başladım afedersin doğum geliyo sanırım
Mehtapakgl prensssannesiii haftalığım benimkide gece aynısını yapıyor, sabaha kadar tek yerde toplanıyor uyanınca lavaboya gidince o toplanma bitiyor. Ama uzun süre aynı yerde. Bu sadece gece uyurken oluyor. Yarın doktor kontrolüm var. Soracağım.
Gzdnrkls05 prensssannesiii Rabbim hayırlısı ve sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ağrılarını sancılarını hafifletsin inşallah 🤗