yuzell ne kadar çıkmasanızda pazara markete gidersiniz. Çocuğu pusette elde taşıması çok zor. Kucağınıza alsanız yine eşinizle gitmeniz gerekir tek çıkıp bi hava alalım demeniz zor. Yani o araba er geç alınıyor. Bence piyasa daha yükselmeden bakın derim. Yer sıkıntınız varsa kabin bebek arabalarına bakın. Travel tavsiye etmem sürüşü çok rahat ama çok yer işgal ediyor ve ağır. Tentesi kapanan, tam yatar olan bastonlara da bakabilirsiniz