dün normal kontrol sebebi ile hastaneye gittigimde bebegimin 3 haftadir beslenmedigini ve tansiyonumun yüksek oldugunu üremin cok yüksek seviyelere cıktıgını ögrendim dr acil ameliyat dedi ve bn bugün 35 +1 günlük melegimi sezeryanla dogurucam rabbim izin verirse bnm hikayem buraya kadarmiş neler yasicagimi bilmiyorum dünde post acmiştim allah burdaki melek hamilelerden razı olsun simdi sizden ricam bnm icin dua edin nolur müslümanin müslümana duasi kabul olur evladim saglıklı olsun yalvarırım col caresizim rabbimden baska kimsem yok allah sizlerinde yardimcisi olsun hepiniz hakkınızı helal edin hayirli dogumlariniz olsun evlat hasreti ile yanip tutusanlarin rabbim evlat nesesi ile sevindirsin allaha emanet olun 🤲🏻