Mimozaa00 ne desek boş burda yerleşme kanaması yaşayıp bebeğini kucağına alan anne de var. Sadece pecetede bir damla kahverengi leke vardı deyip 2 hafta sonra bebeğinin kalbinin durduğunu öğrenen annede var siz en iyisi test yapın sonra ds dokrora gidin sonuçta yerleşme kanaması bile olsa her annede olan bir şey değil. Ciddiye almak lazım. İnşallah gebelik vardır da sağlıkla kucağıniza alırsınız