Tam tersi bende normalden korkuyorum 😄
İlki sezeryan oldu korkulacak birşey yok canm sadece oturup kalmak yatmak biraz zorluyor o kadar oda 1 hafta 1 hafta sonra toparlıyorsun bol bol yürüyüş yap daha çabuk toparlanırsın şimdi 2.ye hamileyim normal ol deseler asla olmam aynı sancıyı birdaha çekmem herkes sezeryan çok kötü bilmiş korkutmuş ama gerçekten hiç korkulacak bişey değil zaten normal doğumda da ağrıların oluyor sezeryan da biraz daha fazla korkma pozitif ol canm bebeğine odaklan zaten acıyı unutcaksn 🥰