Artık canımın yanmasına alıştım yıllardır bu sorunu yaşıyorum hamilelikte nüksediyor en ufak bir kabızda korkulu yüram bu çatlak . Doğumuma 1 hafta kaldı peçeteye nokta kadar kan geliyor (makattan) sızlama da var doğumda problem yaşar mıyım ??? Normal doğım yapmak istiyorum