19 +2 olduk fakat hareketini hissetmiyorum 2 gündür geceleri uyandığımda sırt üstü uyanmış şeklinde uyanıyorum ve sabah kalkarken sol kasigima bıçak saplanmıştı sanki korktum şimdi çikolata yeyip sol tarafima da yattım o pıt pıt lar gitti sanki derinden birşeyler batıyor gibi oluyo oda nadir endişe ettim bebek hareketimi bilemedim 🙄