Ageb Yine ben hanımlar ben her ayın ikisinde adet olurum yıllardır Aralıgin sonunda yine oldum 31 Aralık’ta iki gün erken oldum Ocak 2 de olmam gerekirken velhasıl 31 inde olhugum gün doktora gittim bir problem yok dedi hamilede değilsin basın dönerse gel dedi velhasıl iki gün sürdü sonra kesildi şuan leke şeklinde geliyor hep bazen kahverengi bazen açık pembe mide bulantım ve baş donmeside ara ara var kasık bel bacak agrimda yarın evde test yapmayı düşünüyorum bir akıl istiyorum benim gibi olan varmı olup hamile olan varmı
Bseda Ageb şuna olsan bile onu anlaman için baya bi beklemen lazım. Hamilelik son adet tarihinin başlangıcı olarak sayılır. Yani bişey varsada şuan yeni oluşan bişeydir görmemesi normal ama psikolojik olarak buna takılı kalma kafanı rahat tut en önemlisi bu. Bende adet görmüştüm iki gün sürüp 3. Gün azalıp bitmişti. Bunu anlamanın yolu ancak diğer ayı beklemek olur
Tugcetugce42 Ageb canım diyelim ki hamilesin bunu bi 12-14 gün sonra görürsün testte yada kanda bekle bakalım 2 hafta sonra kanda kesin çıkar hamileysen eğer ama şuanda çıkmaz doktorun görmesi 4-5 haftayı bulur ultrosonda sen bekle 2 hafta sonra bi kan ver Allah gönlünden geçeni hayırlı bir şekilde nasip etsin 🙏
Merveth Ageb merhaba☺️ Ben de hiç sektirmeden her ayın 5inde regl olurdum. Sonra bir ay geldi ki ayın 4ünde oldum. Bir günden bir şey olmaz yediklerim,hava vs etkisidir diye düşünmüştüm ama hamileymişim.☺️ Sanırım sizinki de böyle bir şey, hayırlısı olsun😊
gel_artik_bebegim Ageb hamile olma ihtimalin var benim de bu sekilde olmuştu bence kan testi ver gerçi benim idrar testinde çıkmıştı
momelif Ageb kisa surdugu icin yerlesme olablr cnm bir hafta sonra kan verin veya evde test ypin zten hamile olsaniz ultrasonda gozukmez suan oyuzdn hamile deilsniz der tbiki dr suan supheli yansonraki adeti bekleyeceksniz ya da kan verin bir hafta sonra veya evde br test ypin belli arlklrla
Ageb momelif anladım şuan zaten yok kısa sürdü iki üç gün sonra lekelenme şuan bel ve kasıklarım baş donmesi mide bulantım oluyor ara ara ilişkiye girmeye de korkuyorum
momelif Ageb bas donmesi hamilelgn kuvvetli ihtimallerinden bole yer ayagindan kayar gbi olmustu bna insallah hayirlisiyla hamilesinizdir Rabbim nasip etsin saglikla guzel hberler almaniz dilegimle
Ageb zeynelbeyt hayır yapmadım doktora gidicem ama hep bir engel çıktı sanki beklemem gerekiyormuş gibi gidicem ama
Ageb momelif inşallah karnım göbeğim yani pıt pıt sanki biri vuruyo kuruntu yapıyorum diye eşime gösterdim video atabilsem anlicaksiniz ama inşallah vardır bişey
momelif Ageb evet cnm biliorm onu gaz o yani suan atmasi imkansiz bebek bile yok henz kese bile yoktur :))