B55 ben de o haftalarda 2 cm açıklıkla gezdim. doğumum 40+6 da oldu. kendi sancım 4 cm e kadar açılma yapmıştı. suniyle hızlandı ve 3 saatte tam açıklığa ulaşmıştım. bebek yukarda olduğu için haliyle zor oldu ama o açıklıkla doğurabildim. inşallah hayırlı ve sağlıklı bir şekilde alırsınız kucağınıza. enerjiniz varsa, kendinize güveniyorsanız denemeye değer 👍🏼