Kızlar biraz erken oldu ama bende minik prensesimi kucağıma aldım çok şükür . Bir gün yazacakmıyım diye beklerken geldi o gün çattı 😂
Sabah ağrılarım başladı. Sağlık ocağına gittim bende . Orda ya tansiyonuma bebeğin kalp atışlarına falan baktılar . Tansiyonumun biraz düşük bebeğin kalp atışlarının çok iyi olmadığını söylediler ilk önce kendi doktorumu aradım anlattım acil olarak gel nst görelim dediler ardından eşimi aradım hemen geldi Allah’tan çantamız falan hazırdı . Geldik önce tansiyon falan bakıldı 15 dakikalık bir nts geçirdim bebeğin kalp atışları hoş çıkmadı fakat ağrım olduğu gözüküyordu . Bu arada daha 36 haftalık 😊 yatış verdiler her ihtimale karşı doğumu durdurmaya çalıştılar önce ilaç serum vs. Bebeğim daha küçük diye . Saat aralıklı nst falan çekilmeye başladı sancılarım var fakat bebek gayet iyi ayrıca açılmam kanamam falan hiç bişey de yok . Saat gece 12 ye kadar bekledik böyle baktık olmuyor doktorum başımda bekledi kontrol etti en son bebek zarar görmesin diye sezaryene aldılar . Bir görseniz halimi hem korku hem heyecan . Ameliyathaneyi girdik iğne vs. Herşeyim yapıldı doğum başladı . Doktorun dediği tek şey iyi ki almışız kordon boynuna dolanmış . İşte bu yüzden de açılmaya engel oluyordu. Bebeğim çıktı o ağlama sesi dünyanın en güzel sesi biraz mormarmıştı ama teni tenime değdi ya o an dünyam değişti öyle güzel öyle sıcak. Maalesef kordon boynuna dolandığı için 3 gün küveze aldılar size bunları ilk gecemden yazıyorum bebeğim şuan küvezede bense başka odada ama sağlığı herşeyi yerinde . Ayrıca sezaryenden korkan anne adayları varsa hiç korkmasınlar hiç birşey hissedilmiyor bile . Biraz uzattım ama sizlere de hayırlı doğumlar diliyorum hoşçakalın ♥️🖐🏻