Merii00 aynen ben de hiç çekmemiştim iki kez çektim biri gecen aydı hamile kaldım ve düşük yaptım daha gebeligimi öğrenmeli 2_3 gün olmuştu ve bu ağrıyı yaşadım gittikce de dayanilmaz bir hal aldı meğer düşük yapıyor muşum şimdi reglime 4 gün var ve korkuyorum ya hamileysem yine düşük yapacaksam diye çünkü ağrılar birkaç gün önce başlamıştı o zaman ben yerleşme ağrısı sanmistim şiddetlenince bir terslik oldugnu anladim