Esra2158 benim de 😓 doktorum ilaç ve Merhem verdi , doktorunuza danışın kendiniz bişeyler yapmayın, şimdilik ağrısını hafifletmek adına azcık kaşıkta zeytin yağı ısıtın ve pamuk pede dökün ve oraya koyun, dikkat edin çok sıcak olmasın , hafif ılık olacak , ayrıca şuta oturmak iyi geliyor , dirsek ile suyun sıcaklığına bakın yine çok sıcak su olmayacak leğende 5-10 dk oturun