Cennetulmeva Kendisi bana çok güven veriyordu gerçekten hem bilgisi hem yaklaşımından dolayı. Fiyatlarını tam bilmiyorum ama cüzi bir miktardır. Öyle abartı bir fiyatları olacağını sanmıyorum. Hastane biraz eski. maalesef şöyle bi olumsuz özelliği de var nehir hanımın çok hastası vardı. Şimdi de öyledir eminim… Ben dediğim gibi kendisinde 3-4 defa muayene olup sonra kürtaj olmak zorunda kaldım ve bu nerdeyse 2 sene önceydi.