Ilk postum ve iyi ki de acmisim! :)
ne kadar güzel ve icten cevaplar.. cok tesekkür ederim! 😊
Biraz da olsa rahatladim sanki..
Benim oglana maalesef ne cikolata, ne müzik, ne meyve suyu, ne de konusmak fayda ediyor. Inatci keci.. son 2 ayda delirmezsem korkudan Iyi 😔
Bendede kilo var, ondan mi acaba? 🤔