Hanımlar hepinize merhaba. Sizden küçücük benim için cok büyük bisi istiycem. Adet tarihim geçeli uzun zaman oldu daha oncelerindede duzensizligim oldugu icin bir turlu test yaomaya cesaret edemedim icim icimi yiyor. Doktor tedavisinde ilaclar vs kullaniyorum bu ay cok ümitliyim sabah gidip kan tahlili yaptırıcam inşallah. Bir yandanda cok korkuyorum daha onceleri cok test yaptirip negatifi gormuslugum hayal kırıklıklarım var. Sizden isteyim yarin icin bana dua etmeniz. Rabbim hamilelere yavrularını bir avazda kucuklarna almayı cocuklari olanlara hayirli ömürler bebiş isteyenlerinde kucaklarını boş bırakmasın insallah. Şimdiden herkese cok tesekkur ediyorum. 🥰