kızlar bugun tam 7 haftalık oldum bugun bıraz cok ayakta iş yaptım az lekelenmem olmuş kahverengydı nokta nokta bıde damla şeklındeydı doktora gttım kalp atışı falan ıyı dedı progestan kullanmaya devam et dedı sadece kese etrafında kanama varmş az bışey olurmu acaba yasayan varmı