Ikicocukannesi32 Kizlar Bebegimin tekmelerini hep kasigimda hissediyorum erkek bebek kasikta mi tekme atar sizce sanki vajinamin tam uzerine vuruyo
ecembugra53 Ikicocukannesi32 canım bebek büyüdükçe rahim de büyür tekmelerini her geçen hafta daha cok hisseedwesin 😊 bebwğin ayakları orada olduğu için hissediyorsun 😂
mucizem15 Ikicocukannesi32 bende 23 haftalığım oğlum genelde hep kasıklarıma vuruyo doktora sordum ayakları ordadır o yuzden dedi 😇
koala06 Ikicocukannesi32 24+5 im ben hep göbek deliğimin orda hissetmiştim ilk tekmelerini şimdi her yerde dolaşıyor😀
Boncukgiller003 Ikicocukannesi32 16+2 yim. Dün böyle göz seyrimesi gibi pıt pıt bisiler hissettim uzandığımda. Ama böyle hafifçe pıtırtı gibiydi 😍😍 tekmeleri ne zaman hissederim acaba Merak ediyordum 🙈 ilk hamileliğim ilk heyecan tabi 😍💕🤰🏻🐣🐣
Ikicocukannesi32 Ninita ilk kizimda hic oralarimda hissetmemistim kiz 😀hemenn laf sokuyonuz haaa 😒 sormucam bidaha bir sey dermisim😀😀😀
Simge16 Haftamdayım bu aralar benimde kasıklarımda hissediyorum zor yürüyorum hatta☺️ Şimdide uykumdan uyandırdı saolsun