_zynp_35 çatladıysan artık birşey pek fayda etmez
ben düzenli olarak lierac incia doğal yağ karışımı nivea alo Vera nemlendirici vücut losyonu bebe yağı vazalin kullanıyorum 36+2 hiç Çatlağım yok şükür 🙏 sana tavsiyem çatlaklarına lierac çatlak çatlak önleyici jel kullan yada bırak çatlasın Doğumdan sonra çatlak tedavisi gör