Bircan86 Arkadaşlar hayırlı geceler 21. Haftalık hamileyim ayrıntılı ultrasona göre plesenta previa(bebeğin eşinin önde olması) teşhisi konuldu, konuyla ilgili bilgisi olan yada bu şekilde doğum yapan var mı , netteki riskleri çok ciddi ve moral bozucu🙁
EmineGneDemir Bircan86 canım bana da ayrıntılı ultrasonda söylenmişti ama bebek büyüdükçe haftan ilerledikçe yukarı çıkıyor. Kendimi çok yorma ve nette yazılanlara kulak asma. Bende ilk araştırma yapayım Dedim yok kanamadan tutta rahmin alınmasına kadar bir sürü şey yazıyor. Hiç birini takma. Dinlen zamanla düzelir
1987gokce Bircan86 nerde yapıldı detaylı? Erken haftalarda kanaman oldu mu canım? Banada 23. Haftada devlette detaylida plesanta asagida denildi ama özel gittim alakası dahi olmadığı ortaya çıktı. Plesanta aşağıda olanların erken haftalarda maalesef kanamaları oluyo bu da en net belirtisi. Tavsiyem başka bir doktora git emin ol. Doktorum bana ilişki yasağı, alttan muayene, ve ağır iş yapmamamı tavsiye etmişti. Şuanda 30+2 yiz hiçbir sorumuz yok çok şükür 😊 inşallah güzel haberler alırsın canım.
Esrelf Bircan86 şimdi plesenta çıkışa yakın olunca kanamaya yatkın oluyorsun. İlişkiye ara verin canım. Çok ayakta kalma. Kanaman olursa uzun sürebilir , sabırlı ol zamanla geçecektir. 30-32 haftadan sonra yukarı çıkması zor deniyor. Senin haftan daha küçük inş yukarı çıkacaktır. Doktorun daha iyi bilir ama eğer yukarı çıkmazsa sezeryana alabiliyorlar.( Bunlar kesin olacak demiyorum) dua et düzelir inş.
kucukprensin Bircan86 arkadaşların dediği gibi aldırış etmeyin.arkadaşım bu şekilde on gün önce sağlıklı bir bebis dünyaya getirdi.hamilelik ilerledikçe yukarı çıkıyor.
kzmsda71 Canım bana da dediler ama aldırma kanamam hiç olmadı şükür şuan 30+4 yeyim bi sıkıntımız yok düzelir herşey
NezihMeltemAcar Benım hamilelik basından beri plesanta rahim agzındaydı doktor dikkat et dedi. Suan 16 haftam doluyor ve plesanta yukarı çıkmış. Ama çıkana kadar kesinlikle cinsel iliski yasak alttan muayene yasak. Her hamilelerde olduğu gibi ağır kaldırmaman lazım yanı bi tık daha dikkat et bide eğer çalışmıyorsan evdeysen sık sık uzan İnan düzeliyor moralini bozma kafana takma . Benım hiç kanamam olmadi ama dikkat ettim çünkü. Bazılarında 9 ay devam edıyormus yine korkulacak bişey Yok sadece normal Doğum olmuyor. Kanama olmamasi icin iste yasakları uygulamak gerekiyor
Bircan86 Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim inş ıyi olur dediğiniz gibi sıkıntısız atlatırız süreci. Allah razı olsun ❤