Iyi geceler benim sorum hastanenin ucreti degil malum yilbasi zamlanmistir fiyatlar odalari hakkinda bilgi almak istiyorum tekli odalar mi yoksa ciftli olanlari da var mi hijyen acisindan nasil hemsire ve ebelerin davranislari nasil fotografcisi varmi bebek dogdugunda bazi hastanelerde kendi tulumlarini falan giydiriyolar o varmi gurbetteyim ve hicbi fikrim yok