Oznuryunus Çok haklısınız ama önünüzde sadece birkaçgün var. İnanın özleyeceksiniz hamileliği 😊 O yüzden doğuma değil hamileliğin biteceğine odaklanın ve son günlerinizde bebeğinizle aynı bedende olmanın hazzını iyice yaşayın. Acılı da olsa. ❤️ Mesela bol bol fotoğraf çekinin güzel elbiseler Makyajlarla falan. Sonradan bakmak çok güzel oluyor. Biraz kafanızı bunlarla dağıtın zaten günü geldiğinde isteseniz de içeride durmayacak 😊❤️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah içinizi ferah tutun 😊❤️