Bu akşam ağladım daha annemle evi temizledik baktım yine yerler falan perişan yani hiç temizlenmemis gibi bu ev niye hiç temiz durmuyor diye ağladım aslında çok da gereksiz değildi bence🙄He devamında da ayakta dogurcam artık çok yoruldum diye ağladım biraz da 35 haftalık oldum hala sürekli iş yapıyorum yatip dinlenmek istiyorum artık 😔