annegunce Arkadaşlar bebeğin doğduğu il dışında başka bir yeri nüfusa yazdırabiliyor muyuz?Tayinci olduğumuz için memleketimiz yazsın istiyoruz bu mümkün mü?
Tubasahra annegunce Geçen birisi daha sordu olmuyor.Nereds doğum yaptıysanız orası yazılır.Bende Kocaeli’nde yaşıyorum İstanbul’da doğum yapiorum İstanbul yazıyor.
Mervensn1 annegunce hayır canım ya öyle bir şey varmış önceden biz araştırdık kaldırmışlar onu nerde doğarsa o şehir yazıyor maalesef bizde tayinciyiz bizde öylr bir şey varsa yapalım diye düşünmüştük
svmm annegunce yapmıyolar eskiden yapılıyordu benimde 31 aralıkta doğumum oldu 1 ocak olsun istedik ama direk hastaneden doğum belgesi nüfus sistemine düşüyor nüfus müdürü tanıdığım ona sordum maalesef mernis sistemi olduğundan sistemde ne varsa o direk yazılıyor dedi
momelif annegunce hastanede dogm raporu ciktigi icin otomatikmen sisteme nufusa dusuyor diye biliyorum eger farkli durum olsa zatn brak sehri baskalarinin cocklrini bile uzerlerine yazdirn ck olurdu
Mervensn1 annegunce hiç bilmiyorum doğum belgesi çıkıyor ya hastaneden zaten onunla kayıt yapılıyor hastane kayıtlarına da geçiyor ya sanmıyorum öyle bir şey olacağını ama birdaha Bi araştır istersen
Mhrbnbz_1 Mervensn1 bizde tayinci olark direk doktoruma sordum burayi yazdirmak istemiyoruz burasimi yaziliyor dedik direk sisteme dusuyor ve burayi yazmak zorundasiniz dedi
Mervensn1 Mhrbnbz_1 ya evet ben kesin olarak bilmiyordum ama tahmin ettim o yüzden memlekete gideceğim bende zaten sanmıyorum öyle bir şey olacağını