Uyuyamıyorum son adet tarihimi bilmiyorum tahminen 15 nisan diye hatırlıyorum tahminimi söyledim ama doktor 8 nisan diye kaydetti şuan 38+6 doktora göre ama benim tahmini adet tarihime göre 37+5 falan annem doğuma birkaç gün kala gelmek istiyor hangisini söyleyeceğim bilemiyorum süresi kısıtlı geldikten sonra doğum olmazsa diye endişeliyim kızlar sat mı ultrasona göre mi doğum yaptınız lütfen tecrübeli arkadaşlar yazabilir mi