Poncik46 38+4 te sezeryan olacaktım planlı şekilde ama 36. Haftam da düzenli doğum sancım çıktı doğumu durdurup sadece 37+4 e kadar bekleyebildik. Yani herseyin yolunda giderse 38. Hafta da bazen 39. Haftada doğum olabiliyor ama sen çantanı falan herşeyini hazırla happmomda şafak sayarken kendimi kucağımda bebeğim ile buldum 😊 Hesaplamalar bazen tutmuyor canım