Gknlekrm Slm anneler lansinoh gögus ucu kremı aldım bazıları dogmdan once basla dıor bazısı emzırırken yara olursa sur dıor sızce ne yapmalıyım doguma 11 gun var ?
shdemir Gknlekrm ben 6.aydan itibaren kullandım hemde düzenli. Ama yinede emzirince yara oldu goguslerim fayda etmedi
Elfnz3 Mrb ben 33 haftalığım doktorum bana 32 haftalıkken verdi Doğuma kadar sürmemi söyledi garmastan pomat aldım.
Hira Elfnz3 canm neden simdi verdi doktor kasıntı falan mı vardı bnmde sol değilde sağ göğsüm çok kaşınıyo
Esmmaa Kesinlikle başlamalısın hemen, ben 33 haftalığım bende 2-3 günde bir sürmeye başladım şimdiden sonrasında ağrı çok kötü oluyor halamdan biliyorum, bağırarak emziriyordu
Elfnz3 Hayır cnm herhangi birşey yok sadece önlem amaçlı yara olmasın diye verdi emzirme döneminde yara olmaması için