E2M Yeri çok önemli eğer normal doğuma engel olmayacak bir yerde ise normal doğum yapabilirsin.Benim de var miyomum riskli bir hamilelik geçirmiyorum şükürler olsun sadece hamilelikle beraber biraz büyüdüler biri 2,5 cm diğer 6.5 cm felan. 34. Haftamdayım sadece ağrılarım oluyor çok şiddetlenirse parol içiyorum rahatlatıyor.İsteğe bağlı sezeryan olacağım miyomları aldıracağım ben gebelikten sonra sıkıntı yapmasın diye. Miyom olup da çok normal doğum yapanlar varmış yeri riski felan çok önemli yani