Merhaba anneler şuan 10 haftalık olduk doktor 11. haftada şeker tahlili vermemi istedi daha önce 2 aylıkken ölü doğum yaptım doktora sormak aklıma gelmedi eve gelip araştırdım şeker tahlili 24 haftalarda yapılıyormuş bilgisi olan var mı erken yaptıran var mı acaba ölü doğumdan dolayı mı erken istedi?