Kizlar benim en buyuk fobim örümcekler. bugun pazardan meyve almistim onu yerleştirirken posetin icinden kocaman bir orumcek cikti hemen firlattim attim korkudan kalbim duracakti o kadar ki korkudan ağlamaya basladim. bebegim normalde cok hareketli ama o saatten sonra hissedemiyorum aramizda boyle bir durum yasayan var mi icim icimi yiyor😔