EzgiiK aynen dün gittik kadın doğum biriminde gişelerin olduğu yerde bir oda var. Orda bir bayan sanırım bu işlerle ilgileniyor. O bize dün 3300 dedi. Mini oda süsleme, 1 gece konaklama, sezaryen ya da nornal doğum farketmiyor bebeğin ilk muayenesi. Testler dahil değil dedi.