O günleri yaşamış biriyim ailemden uzakta geçiyorum hamileligimi ve sadece bu gunlerim geçeceğini bil ve hiç kendini kasma çünkü kasdıkça insan hiç gelicekmis gibi piskoloji çöküyor. Kendine motive ver. Elbet geçicek 1 ay veya 1 hafta sonra her insan farklı , her olumsiz yoruma kulak asma cevrede olsun veya yazılanlar olsun ilk once sen kendine destek ol ki eşinde sana olsun ❤❤
O günlerden geçtim çok şükür şuan rahat gidiyor bebeğinde bende Iyiyiz. Umarım çabuk geçer sizinde sağlıklı mutlu gebelikler dilerim 🥰🥰