Beker Aynısını birebir yaşadım hastanede biberon ile mama verdiler doğumdan sonra sezeryan olmuştum. Oğlum emiyordu ilk başlarda ama sütüm tam olarak hiç inmedi elim ile sağdım saatlerce ama 15 cc bile çıkmıyordu iki göğsümden de. Bende biberon avent kullanıyordum. Daha sonra kolik atakları başladı meme reddi yaşadım sadece mama almaya başladı şimdi 54 günlük olduk sütüm kesildi şuan hiçbir şekilde gelmiyor. Biberon ile alakalı değil bence vücut ile alakalı diye düşünüyorum sorunumun. Sen bol bol sütünü sağ rezene çayı ic. Birde EDS yöntemine bak onu dene istersen canım. Olmazsa da sağlık olsun en azından denedim bunu da yapmadım demezsin ben herseyi denedim ayakta emzirmeyi yatarak emzirmeyi hepsini yaptım pes etmedim sürekli meme verdim belki emer diye sütüm gidene kadar. Şuan üzülüyorum bazen ama mama ile büyüyen bir sürü sağlıklı çocuk var önemli olan bebeklerimizin sağlıklı olması.