ozlemurhan Sevgili anne adayları hangi marka d3 kullanıyorsunuz ? Sağlık ocağında verileni kullanan var mı ?
NaimeYilmaz ozlemurhan bı kere bıttıgı zaman saglık ocagı kontrolume denk geldı aldım ama akmak bılmıordur resmen son kullanma tarıhınınde cok yakın oldugunu fark ettm 2019du benım eczaneden aldıklarım hep 2022 attım hemen doktoruma yazdırdm
BarBeyzazer ozlemurhan ben kullanıyorum sağlık ocağının verdiğini doktoruma sordum kullanabilirsin dedi