aysenur_3460 2 sezeryan olanlar ilkine göre dahamı zor yoksa kolay mı oluyo???11 ocakta 2 sezeryan olucam korkmaya başladım😟
neslihann87 aysenur_3460 acı anlamında aynı ama psikoljik olarak daha kolay geldi deneyim olduğu için
Hicranyigit aysenur_3460 benimde ikinci sezeryanim olacak ama ayak ağrısı ve bel ağrısından biktigim için biran önce doğurup kendimi hafif hissetmek istiyorum arada korku basıyor ama ona kavuşacağım içinde sabırsızlanıyorum ve 2. Sezeryani olan arkadaşlarla bende konuşuyorum bu konuları ve ikincide daha çabuk toparlanıyorsun çünkü önde bir çocuk daha var ikisi içinde mecbur toparlanıyorsun psikolojik olarak dediler. Bende öyle düşünüyorum inşallah çabucak toparlanirim 🤲🏻🤰🤱💕
Mavilotta aysenur_3460 ben iki sezeryan oldum ikinci daha kolaydı arada 1buçuk sene olmasına rağmen. Daha kolay toparladım. Ama 3. Sezeryan zor oluyor diyorlar ben de 3. Yü olacağım 😅 4 yıl aradan sonra inşallah
Matmazella Bende ilkinde hiç böyle tedirgin değildim 😌 neler olacağını bildiğim için galiba gün yaklaştıkça endişeleniyorum ister istemez
aysenur_3460 İlkine göre dahamı çok ağrılı geçicek diye merak ediyorum çünkü ikinci kez aynı yer kesilicek 🤔
aysenur_3460 Doğru söylüyosun senin hissettikleri bende şuan aynı şekilde hissediyorum bi an önce doğsun bende hafiflemek ve çocuklarımla rahat bi şekilde hareket ederek oynamak istiyorum rabbim sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin🤲🏻🤲🏻🤲🏻