Kbra-kbra- Merhaba Bahçelievler Nisa Hastanesi doğum fiyatları hakkında bilgisi olan var mı? Tavsiye eder misiniz?
iremby Kbra-kbra- Dogum fiyatlarini bilmiyorum ama tam. Derya hanima gidiyorum. İlk kizimi da orada dogurdum. Esim ve kardesleride orda doğmuş. Esimin nerdeyse butun akrabalarida orda dogum yapti. Herkes memnun.
Kbra-kbra- iremby Ben de Alev hanıma gidiyorum. 30. Haftama girdim sayılır. Önümüzdeki hafta kontrole gidip fiyat bilgisi alıcağım. Doktorum güler yüzlü, ilk doğumum. Teşekkürler☺️
iremby Kbra-kbra- Demin bir postta birisi 3200 sezeryan fiyati demişti yanlis hatirlamiyorsam. Tabi siz hastaneden net öğrenin. Hayirla saglikla kucaginiza alin inşallah 🙏 Şubat annesi misiniz ? Cinsiyeti ne 😊
Kbra-kbra- Teşekkür ederim☺️ Şubat sonu, Mart başı bekliyoruz. Doktor hanım 37. Hafta da doğum ile alakalı net bişey söyleyebileceğini belirtti. Kızım olucak kısmetse 🥰🥰