Meraba benim şuan 2. Gebeliğim ilkinde zorunlu sezeryan oldum ve korkudan amelyat esnasında tansiyonum çok yükseldi genel anestezi istedim ki zaten belde. Uyuşturma denediler ödemin çok fazla olduğu için. İlacı verecek doğru yeri bulamadı doktorum ve şuan 16 haftalık hamileyim yaza doğumum olacak ben şuanda. Başladım korkmaya hani normal bir korku deil bazen sanki olecekmisim gibi hissediyorum sizce doktoruma solemelimiyim cilt yapım çok kötü yaram berem çok geç iyileşir hatta iltihaplanmisti dikişlerim doktora ne demeliyim nasl bir yol izlemeliyim bu korku beni benden alıyor bide galiba genel anestezide ağrı çok oluyormuş o kadar dikiş yerim agırmıştı ki bebeğimi gözüm görmüyordu