Canım biraz hızlı almışsın önemli olan sağlığın tabi ki ama o kiloyu taşımak davar bünyen alışkın değilse kiloya sağlığını da etkileyebilir.Cunku inan 30lu haftalardan sonra daha çok alınıyor anlayamıyosn bile nasıl olduğunu şimdi biraz daha kontrollü olmaya çalış aciktiginda sağlıklı atıştırmalıklar tüketirsen bebek beslenir sen de çok kilo almazsin 😊