Esraalkis bebek fazla kafeini atamıyor o yüzden az tüketmek lazım, hele hazır paketlileri 3 1 arada falan çok kimyasallı onları almayın ama günde 1 ufak fincandan bence zarar gelmez, mesela ben her gün filtre kahve ve türk kahvesi 2-3 defa içiyordum çay bir demlik 🙈hamile kaldıktan sonra çayı sabah akşam toplam 3- max4 bardağa düşürdüm kahve içmiyorum çok nadir canım isterse o zamanda çayı 2 bardakta bırakıyorum. Denge kurmak lazım