Funda38 Ozge3_prsk bi kere yaptirdim normaldi ama persembe tekrar yaptircam insallah cikmaz. Ilk gebeligimde cikmisti ins bu sefer cikmaz
Elifkyhn1993 Ozge3_prsk aslinda 2side. 50ml iciyosunuz. Ancak once ac karnina direk kan veriyosunuz sonra glikozu alip zaman kaybetmeden iciyosunuz ictikten 1saat sonra tekrar gidio kan veriyosunuz 2degerde buna gore cikiyor
Ozge3_prsk Elifkyhn1993 evet ben tok oldugum için bu şekilde yaptı doktorum 145 çıktı 140 ve aşağısı çıkması gerekiyormuş
Ozge3_prsk Çok şükür kontrol altında tutuyorum bir sorun yok 🙏 ee güzel hamişler kaç haftalık oldunuz bakalım 🥰