Herkese merhaba 38+3 bitiyor ve doğuma hazırlık nefes çalışması özellikle yapmadığım için çok endişeliyim sizce elham mi yapıyorum?sizler neler yaptınız yapıyorsunuz?tavsiye edeceğiniz nefes egzersizi video vs var mı?son günler çok gecikmiş hissediyorum ilk 6 ay yoga yapmıştım ama yine de endişeliyim