Hfeyza Asil_Egem 4. Haftam da kese oluşmuştu , 6. Haftam da minik minik kalp atışları ve fasulye gibi bebek oluşum ise 8. Haftam da daha belirgindi kol ayak
PelinAydemir-0107 Asil_Egem Merhaba ☀️ kalp atışında nokta gibi oluyor , böyle fasulye gibi 9+4 de görmüştük daha belirgin gözükmüştü .
Asil_Egem Elifbc ben keseyi gördüm çok şükür ama oluşumunu merak ettim henüz görünmüyor bebek ne zaman görünür diye merak ettim 😊
Pembgl Asil_Egem biz 7. Haftada alttan bakınca görmüştük üstten gözükmemişti daha net hatırlayamadım ama sanırım aynı güm duyduk kalbide
Elifbc Asil_Egem 12. hafta gibi bebeğe benzemeye başlıyor ama tam bi bebek gibi görünmesi 16. haftadan sonra oluyor.
Syma-ma Benim 7+2 de doktor kontrolum vardı bebeği gördük kalp atışını duyduk ama tabi nokta kadar biseydi doktor henüz bebek diyemeyiz dedi ,😃
Asil_Egem Elifbc ben kalp atışı duyucam 10 gün sonra inşallah heyecanlıyım birazcıkda korkuyorum galiba😊
Elifbc Asil_Egem hayırlısı olsun sağlıkla doğsun, ben 6+4 de öğrendim hamile olduğumu aynı gün kalp atışını duymuştum 😊