Sezenerturk neden? Çünkü zorba çocuklar yetiştiriliyor. Okulda zorbalık okulöncesi dönemden başlıyor. Ben öğretmenim neler duyduğuma inanmıcaksınız, ismi yiğit olan öğrencime yiyik diyorlar🤦🏻♀️ Toprak olana y….k , görkeme götkem. Annem kardeşimle beni hep engelli arkadaşlarınızla dalga geçmeyin, isimleriyle dalga geçmeyin, yüzlerinde ellerindeki yaralarla saçlarıyla kel olmalarıyla, kepçe olmalarıyla dalga geçmeyin diye güzel bir dille sürekli uyarırdı. Zorbalık yapan çocuğun tek suçlusu anne babadır ailedir. O yüzden her zaman diyorum Allahın izniyle kendi birikimlerimle düzgün bir evlat yetiştirebileyim. Yazık günah.