Ebuk Arkadaşlar merhaba progesteron iğne ve ilaç kullanıyorum ama hala kahverengi akıntılarım var iki gündür. Doktor normal dedi ama yaşayan var mı ben yine de panik oldum
Birtane2307 Ebuk doktor normal demis demekki kese etrafinda leke ve sikinti gormmeis bende de oldu bu gunlerde normal ben 8 e girince gecti gonlunu ferah tut
Busrasener43 Bendede oldu canım hatta 6. Haftada yaşamıştım progestanı kullandıktan sonra geçiyor kahverengi normal kırmızı ve çok gelirse bundan kork şuanlık korkulacak bir durum yok kendini sitrese sokma rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤️🤗