Nisanurunannesi3850 Kızlar 25+2 günlük hamileyim bugün belimde baya bi agri var bebek sürekli kasıklarıma vuruyor ve kasiklarimda agri olusuyo böyle sancı girer gibi ara arada vajinamda sanci hissediyorum sizce normalmi yasayan var mı?