gozdeuzun Haftada girmiştim ben, Bertan hoca doktorum. 34 ve 36. Haftalarda da girdim sonrasında haftada bire düşüyor kontroller ve nst
Mommm444 gozdeuzun ben de ümit hanıma gidiyorum bugün gittim bakmadı 37 de gel çatı muayenesi yapıcam dedi