merhaba öncelikle çok geçmiş olsun :( bende prilam iciyorum, sizin yasadiginizin belki üç katini yasadim gunlerce beslenemedim. sonra prilami kullanma şeklini değiştirdik doktorumla. gece yatmadan içiyorum iki tane. ertesi gün çok şükür iyiyim. eğer bu sekilde de etki yapmasaydi daha etkili bir ilaca gececektik. doktorunla iletisime geçip bu durumu konusmalisiniz canim. cok cok çok geçmiş olsun, umarım biter en yakin zamanda…