13+3 haftalık oldum ama hala mide bulantım ve kusmalarım devam ediyor artık çok zorlanıyorum 5. Haftadan beri böyleyim. Birde ağzımda sürekli bir tuhaf tat var kusturuyor beni😞prillam ve birçok ilaç kullanıyorum ama işe yaramıyor sizin var mı hala bulantınız