eslemmesilaa Kızlar sabah olsun gün içinde olsun çok bulantım ve istifar etmem oluyo doktorum Metpamid die bir ilaç yazdı ilk kullanıcam ne zaman içmeliym kullanan varmı aranızda aksam yatmadan mı yoksa sabah mı içilmeli
Semaykuntt eslemmesilaa onun hiç faydası yok canım yeni çıkan bulantı ilacı etkili dr prilama olan bu ilacı günde 4 defa içebilirsin yemeklerden yarim sonra veya ac halde hangisi iyi gelirse öyle denersin 🙏
Senayyalcin eslemmesilaa Prilam dr’a başla bulantı falan kalmaz günde en fazla 4 tane alabiliyorsun ben iki tane aç karna yatmadan alıyorum sıfır bulantı
Belizzz eslemmesilaa prilam günde 3 taneye kadar alabilirsin doktorum demişti.aksam yatarken iç sabah daha iyi olursun
Semaykuntt eslemmesilaa olmaz canım günde 4 defa içme hakkın var ben kahvaltıdan yemekten hemen sonra içiyordum bana öyle iyi geliyordubaktin böyle sana iuyi gelmiyor ac denersin birde
Senayyalcin eslemmesilaa Sağlık ocağına da yazdırabilirsin yazdırınca 20 civarı kendin yazdırmadan alınca 50 TL civarı bilgin olsun
Pinar-nehir eslemmesilaa bende o ilacı kullandım çok iyi geldi sabah aç karna tek içiyodum kesiodu 9 ay boyunca kullandım
Fatma_7 Kafana göre gidip mide bulantısı ilacı alayım deme sakın her bulantı ilacı herkese iyi gelmiyor. Doktorun hangisini uygun görüyorsa onu kullan baktı ki yaramıyor değiştiriyor zaten. Örn bende prilam hiç bi şekilde fayda etmedi.
H-Tass Ben de 15+5 im prilam ile geçirdim günlerimi bugüne kadar çok şükür bugün ilk defa içmedim kendimi iyi hissediyorum sanırım geçti artık maşallah diyeyim ☺️