Arkadaşlar üzülmeyin 20 haftaya doğru geçiyor, bende baştan çok çektim, bitmeyecek sandım banada herkes dedi geçer diye, bunun bir önlemi de yok önlem sadece sabır etmek, ve sonra çok rahatlarsiniz bı anda iştahınız açılıyor, miyde bulanıyorsa bebek iyi gelişiyor demek, bende 20 haftadan sonra hamileliğin keyfini çıkartmaya başladım o zaman kadar miyde bulantısindan hiç bir şey anlamadım, Rabbim sabır versin size ve hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️