Zdk Bir şey sormak istiyorum. Bebeğinizin cinsiyeti kız erkek mi 😬 Ben şu an 10+2 deyim 7 haftalıkken öğrendim gebeliğimi ve ilk bebeğim. Sanki regl olacakmışım gibi hep bel ağrısı çekiyorum. Daha şimdiden. Ben böyle dediğimde de bel ağrısı çekiyorsan kesin erkek diyor herkes doğruluğunu merak ettim 😂